Party done! - Reisverslag uit Antigua, Antigua van Caroline Boele - WaarBenJij.nu Party done! - Reisverslag uit Antigua, Antigua van Caroline Boele - WaarBenJij.nu

Party done!

Blijf op de hoogte en volg Caroline

02 Augustus 2015 | Antigua, Antigua

Hey allemaal,

Hier is dan het allerlaatste verslag. En nee die wordt niet geschreven vanuit Antigua, maar vanuit het kleine dorpje Kockengen!

De laatste werkdagen in Antigua waren vooral relaxed. Met alles en iedereen chillen, foto's maken etc. De laatste 10 dagen in Antigua hadden wij allemaal vakantie en het was geweldig om zo de tijd met elkaar af te kunnen sluiten! We hebben onwijs veel leuke dingen gedaan: roadtrip met collega's, kampvuur op[ het strand, naar verschillende stranden, het zustereiland Barbuda bezocht etc. etc. We hebben veel lol gehad en genoten van alle mooie plekken op het eiland!

Ik heb nog nooit zoveel:
- kip, rijst, pasta, vis en toast gegeten
- muggenbulten in een half jaar gehad
- gezweten en verschillende stranden in een halfjaar gezien
- vrienden van verschillende nationaliteiten gehad

Vooral de cultuurverschillen waren hilarisch. Zelfs na 6 maanden viel ik soms echt nog van mijn stoel en vooral nu weer ik thuis ben realiseer ik me dat aan de andere kant van de wereld écht alles anders is. Niks, maar dan ook niks is hetzelfde.

Ik heb een geweldig half jaar gehad en had dit voor geen goud willen missen! Het is niet te vergelijken met mijn stage in Valencia, maar beide ervaringen zijn onvergetelijk.

Afgelopen vrijdag om 18.00 lokale tijd ben ik vertrokken richting de luchthaven en zaterdagavond 19.30 Nederlandse tijd was ik weer thuis. Ik werd verrast met een leuk welkomsfeest, bedankt allemaal!

Nou dit was dan het laatste reisverslag. Aangezien ik weer in NL ben en iedereen gezien heb / snel zal zien hou ik dit verslag kort. Ik hoop dat ik jullie een beetje op de hoogte heb kunnen houden de afgelopen 6 maanden en tot snel! Of zoals ze in Antigua zeggen: PARTY DONE!

Groetjes Caroline





  • 02 Augustus 2015 - 19:57

    Pauline:

    Welkom thuis Caroline!
    Sterkte met de overgang naar hier en tot gauw!
    Liefs Pauline

  • 02 Augustus 2015 - 20:28

    Simon:

    Ik heb genoten van de reisverslagen carro. En het was gezellig gisteravond.

  • 02 Augustus 2015 - 20:37

    Maaike:

    Ik sluit me bij Simon aan. Echt leuk om te lezen! En hoop natuurlijk bij te kletsen voor je al weer weg bent ;P xx

  • 02 Augustus 2015 - 21:17

    Paulien:

    Welkom thuis Caroline! Succes met het wennen aan het 'koude' weer hier!

  • 02 Augustus 2015 - 23:27

    Elise:

    Ik heb ge-no-ten van je reisblogs Caro! Wat moest ik soms lachen als je vertelde over, zoals jij het noemt, "cultuur"verschillen. Erg leuk om te lezen op bijvoorbeeld een grauwe, deprimerende of regenachtige dag in Nederland. En dan nog maar niet te spreken over je zonnige foto's die erbij zaten... Ik hoop je gauw weer te zien en ik kijk uit naar je verhalen.
    Heel veel liefs vanuit Noorwegen!

  • 04 Augustus 2015 - 13:47

    Matthijs & Marjet:

    Hoi Caroline,

    Welcome back! We hopen je nog te zien, voordat wij aan onze "cruise" gaan beginnen. Bij deze willen we jou van harte uitnodigen om ook voor een langere tijd aan boord te komen van de Logos Hope. Volgens ons heb je in Antigua de perfecte voorbereiding gehad, met al die culturele verschillen en belevenissen ;-).

    groetjes,
    M&M

  • 04 Augustus 2015 - 13:47

    Matthijs & Marjet:

    Hoi Caroline,

    Welcome back! We hopen je nog te zien, voordat wij aan onze "cruise" gaan beginnen. Bij deze willen we jou van harte uitnodigen om ook voor een langere tijd aan boord te komen van de Logos Hope. Volgens ons heb je in Antigua de perfecte voorbereiding gehad, met al die culturele verschillen en belevenissen ;-).

    groetjes,
    M&M

  • 04 Augustus 2015 - 13:47

    Matthijs & Marjet:

    Hoi Caroline,

    Welcome back! We hopen je nog te zien, voordat wij aan onze "cruise" gaan beginnen. Bij deze willen we jou van harte uitnodigen om ook voor een langere tijd aan boord te komen van de Logos Hope. Volgens ons heb je in Antigua de perfecte voorbereiding gehad, met al die culturele verschillen en belevenissen ;-).

    groetjes,
    M&M

  • 04 Augustus 2015 - 13:48

    Matthijs & Marjet:

    Hoi Caroline,

    Welcome back! We hopen je nog te zien, voordat wij aan onze "cruise" gaan beginnen. Bij deze willen we jou van harte uitnodigen om ook voor een langere tijd aan boord te komen van de Logos Hope. Volgens ons heb je in Antigua de perfecte voorbereiding gehad, met al die culturele verschillen en belevenissen ;-).

    groetjes,
    M&M

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Antigua, Antigua

Stage Antigua

6 Maanden stage bij Sandals Grande Antigua

Recente Reisverslagen:

02 Augustus 2015

Party done!

07 Juli 2015

De laatste weken

16 Juni 2015

Wa gwaan?!

21 Mei 2015

.

04 Mei 2015

Het eilandleven
Caroline

Actief sinds 25 Nov. 2014
Verslag gelezen: 3064
Totaal aantal bezoekers 19772

Voorgaande reizen:

05 Februari 2015 - 31 Juli 2015

Stage Antigua

03 Maart 2012 - 28 Juli 2012

Staqe Valencia

Landen bezocht: