Nog één week - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Caroline Boele - WaarBenJij.nu Nog één week - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Caroline Boele - WaarBenJij.nu

Nog één week

Blijf op de hoogte en volg Caroline

29 Januari 2015 | Nederland, Nederland

Hoi allemaal,

Volgende week donderdag is het zo ver en vertrek ik richting Antigua! 's Morgens 7.10 vlieg ik van Amsterdam naar Londen Gatwick. Om 12.10 Nederlandse tijd vlieg ik door naar Antigua en hier kom ik dan om 21.00 Nederlandse tijd aan. Op dit moment is het in Antigua is het 5 uur vroeger dan in Nederland.

Het eiland Antigua heeft als slogan 'the beach is just the beginning' en dat is met 365 stranden opzich geen gekke slogan.
Het resort waar ik stage ga lopen heet Sandals Grande Antigua (http://www.sandals.com/main/antigua/an-home/) en is al jaren achter elkaar 'the most romantic resort of the world'. Gezinnen met kinderen zijn bij Sandals Resorts niet welkom, alleen boven de 18 jaar mag je bij Sandals overnachten. Het is normaal wanneer je voor een kamer rond de €400-€1.000 betaald.

Van mijn school gaan er ook een Duitse jongen en een meisje uit Oekraïne stage lopen in hetzelfde resort. Ik kende hun niet, want ze volgen een andere opleiding. Afgelopen dinsdag heb ik hun op school ontmoet. Leuk om hun even te zien, dan ken ik in ieder geval al twee mensen een klein beetje als ik aankom. Helaas hebben we niet dezelfde vlucht geboekt, dus samen reizen zit er niet in.

Vorige week zaterdag heb ik een geslaagd afscheidsfeestje gevierd en dit weekend zie ik de meeste mensen voor het laatst. Morgen heb ik mijn laatste tentamen en daarna ben ik vrij, zodat ik mijn tas in kan pakken en de laatste dingen regelen kan.

Via deze site wil ik jullie de komende maanden op de hoogte houden van alles wat ik zal gaan beleven. Mochten jullie van mensen horen dat zij toegevoegd willen worden aan de mailingslijst kun je mij altijd een berichtje sturen.

Groetjes Caroline

  • 29 Januari 2015 - 10:20

    Paulien:

    Spannend Caro! Nog 1 weekje! Succes met je laatste voorbereidingen, ben benieuwd naar al je verhalen! X

  • 30 Januari 2015 - 15:54

    Elbert En Diana Boele:

    Hoi Caroline,
    Beginnen de zenuwen al een beetje te komen?.
    Succes met de laatste voorbereidingen, en we zien uit naar je verhalen.
    Alvast een goede reis toegewenst en geniet er lekker van.
    Liefs vanaf de zwanebloem.

  • 01 Februari 2015 - 23:06

    Maaike:

    Hee! Ik heb je verslag gevonden, kan ik ook helemaal op de hoogte blijven! Heeeel veel plezier & tot over een half jaartje dan maar ;) xx Maaike

  • 02 Februari 2015 - 09:20

    Marjet:

    Hoi Caroline,

    Nog 3 nachtjes, spannend maar ook heel gaaf wat je gaat ondernemen! We zien uit naar je avonturen en verhalen.

    Lieve groet,
    Marjet

    Jozua 1:9

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Stage Antigua

6 Maanden stage bij Sandals Grande Antigua

Recente Reisverslagen:

02 Augustus 2015

Party done!

07 Juli 2015

De laatste weken

16 Juni 2015

Wa gwaan?!

21 Mei 2015

.

04 Mei 2015

Het eilandleven
Caroline

Actief sinds 25 Nov. 2014
Verslag gelezen: 9218
Totaal aantal bezoekers 19843

Voorgaande reizen:

05 Februari 2015 - 31 Juli 2015

Stage Antigua

03 Maart 2012 - 28 Juli 2012

Staqe Valencia

Landen bezocht: